Burun Estetiği Sonrası Burun Ucu

Burnun eğri olması çoğunlukla küçüklükte geçirilen travmalara bağlı olabilir. Bazen ise aileden gelen benzerlik olabilir. Fakat eğrilik kişiden kişiye farklıdır ve nefes alıp verirken problem oluşur. Burun eğriliği,  sadece görsel olarak değil sağlık açısından da düzelmesi gerekir. Burun estetiği ameliyatı kolay bir operasyon olup aynı gün taburcu olunabilir. burun estetiği sonrası burun ucu ve Estetik burun ameliyatı sonrası beklenen ağrı olmaz çünkü operasyon anında lokal anestezi yapıldığı için sonrasında hasta kesinlikle ağrı hissetmez. Eğri burunun düzeltilmesindeki amaç burun septumu’nun düzeltilerek nefes yolunun açılmasıdır.

Eğri Burun Estetiği Olmanın Faydaları:

Birçok avantajı olan eğri burun estetiği nefes almada en önemli gelişimdir. Yüzün genel yapısı için de şekli ile göze batan burun eğriliği düzeltilerek görünümün güzel olması ise diğer bir avantajdır. Burun estetiği,  oldukça zor ve beklentileri çok olan bir operasyon olduğu için bu konuda uzman deneyimli doktor olmasına dikkat edilmelidir.

Genellikle 1 saat kadar kısa süren ve ameliyat sonrasında hastaya tampon uygulanmadan aynı gün içinde taburcu olunabilen burun ucu ameliyatı hızlı iyileşme süreci ile morluk oluşmadan kişi kısa süre sonra günlük yaşantısına geri dönmektedir.

Burun Eğriliği Sağlık Açısından Kişinin Yaşamını Önemli Ölçüde Etkileyebilir:

• Horlama, çabuk yorulma, baş ağrısı, geniz akıntısı.
  • Nefes almada zorluk, tıkanıklık
  • Geniz akıntısı oluşumu ile de bronşite yol açabilir.
  • Sinüzit ve farenjit oluşumu kolaylaşır.

Operasyon Öncesi İlk Adımda Ne Yapılmalıdır?

Eğri burun estetiği ve burun estetiği sonrası burun ucu operasyonu, olmaya karar verdikten sonra ilk olarak estetik cerrah ile görüşmelidir. Nasıl burun istediğini anlatarak doktorunun karar vermesi uyumlu olup olmayacağına karar verilmelidir. Başarılı operasyon için cerrahın el becerisi deneyimi ve başarısı önemlidir. Bu tür estetiklerde iz kalma olasılığı yoktur cerrahlar bu konuda oldukça başarılıdır. Bu tür estetik operasyonlarda en önemlisi alanında uzman deneyimli başarılı cerrah ile anlaşarak yapılmasıdır. Estetik ameliyatlarında en önemlisi doktor seçimidir ve bu konuda sizlere uzman cerrahlarımız ile en iyi hizmeti sunuyoruz. Önceden yapmış olduğu operasyonlara ve doktorun hastasına karşı olan yaklaşımına da dikkat edilmelidir. Yapacağınız araştırama ile uzmanlarımızın kalitesini kendinizde görecek ve güvenle merkezimize gelerek uzmanlarımız ile görüşeceksiniz.

Eğri Burun Estetiği Operasyon Öncesi Nereden Nasıl Hizmet Alınabilir?

Burun estetiği sonrası burun ucu olmak için gerek sağlık açısından veya görünüm olarak kişi karar verdikten sonra mutlaka merkezimize gelerek uzman doktorlarımız ile konuşarak bilgi alabilirsiniz. Deneyimli uzman cerrahlarımız ile görüşerek yardım alınarak merkezimizde yapılan tüm hizmet alanlarımızdan faydalanabilirsiniz. Bu alanda başarılı olmuş estetik, plastik ve cerrahi uzmanlarımız sizler için gereken ne ise deneyimli çalışanları ve yardımcıları ile gereken tüm bilgileri hasta ile konuşarak bu operasyonun olası risklerini var ise anlatarak diyaloga girerler.

Merkezimizde çalışan tüm doktor estetik cerrah ve diğer ekiplerimiz güvenilir bir şekilde hastalara hizmet vermekten gurur duymaktadırlar. Sadece hasta ile değil hasta yakınları ile de iletişime girerek yapacağı operasyon hakkında gereken bilgileri anlatarak destek ve moral vermektedirler. Ameliyat sonrasında ise merkezimizden uzman doktorumuz sizin iyileşme sürecine kadar hastası ile devamlı irtibat durumundadır herhangi bir olumsuzluk ile karşılaşır ise hastaya merkezimizden gereken tüm bakım ve hizmetler yine uzmanlarımız tarafından yapılmaktadır. Bizimle 7/24 iletişme geçerek uzman cerrahlarımız hakkında bilgi alabilir ya da merkezimize gelerek kendiniz cerrahlarımız ile tanışabilir ve güven duyabilirsiniz.