Burun Estetiği Yüz Şişmesi

Burun estetiği son yıllarda epey tercih edilir oldu. Artık neredeyse ünlü ünsüz demeden estetik yapma telaşlarına girdiler. Estetik sektöründe başı burun estetiği çekiyor. Burun estetiği yüz şişmesi, gözünüzü korkutmasın. Bu şişlikler bir hafta içerisinde geçecektir, kalıcı değildir. Doktorunuz tarafından size verilen merhemler sayesinde yüzünüzdeki ve gözaltlarınızdaki şişliler kaybolacaktır. Burun estetiği hem ülkemizde hem de dünyada en çok tercih edilen estetik türlerinden biri haline gelmiştir. İnsanlar burunlarının eğri durmasından son derece rahatsızlık duymaya başlamışlardır. Bu durum bazen genetik olabiliyor. Karadenizli kişilerin genellikle burun yapıları biraz farklı olur. Ya da geçmişte geçirmiş olduğunuz herhangi bir yaralanma sonucunda burnunuzda kırık ya da eğik durma sorunu ortaya çıkmış olabilir. Gerekli önlemlerin alınması şarttır.

Nedir Burun Estetiği?

Estetik burun ameliyatına rinoplasti denir. Burun ameliyatı rinoplasti, kişilerin en çok tercih ettiği ameliyatlardan biridir. Ağrısız, sızısız bir yöntemdir. Bu neden ile birçok hasta tarafından da tercih edilmektedir. Rinoplasti ameliyatında, burundaki eğrilikler düzeltilir, kişinin burun ucu kaldırılabilir ya da kişinin burun ucu kısaltılabilir. Hastanın ihtiyacına ve isteğine göre hareket edilir. Ancak sırf hasta istiyor diye hastanın yüzüne gitmeyecek bir modeli de, alanında uzman bir doktor bu yanlışı yapmayacaktır. Her ne olur ise olsun hasta ve doktor arasında sağlam bir iletişim olmalıdır. İki taraf ta birbirine karşı net olmalıdır. Yüzünüzde meydana gelebilecek olan şişlikleri dert etmeyin, burun estetiği yüz şişmesi geçicidir.

Estetiksiz Burun Ameliyatı Nasıl Yapılır?

Burun estetiği hassas bir konudur, bu neden ile dikkat edilmesi gereken konular vardır. Bunlar:

• Hasta, her ne olur ise olsun kesinlikle kendi karadı ile estetik olmayı kabullenmelidir.
  • Hasta ve doktor iletişimi son derece kuvvetli olmalıdır. Birbirlerinin ne demek istediklerini anlayabilmelilerdir. En azından doktor, hastasını iyi bir derecede tanıyabilmelidir.
  • Estetiksiz burun ameliyatıda mümkündür. En azından ağrınız, sızınız olmaz. Ameliyat nasıl olmuş, bitmiş anlamazsınız bile.
  • Ameliyat sonrasında doktorunuzun önerilerine can kulağı ile dinleyerek, uygulamaya koymanız gerekir. Aksi takdirde o kadar emek boşa gitmiş olur
  • Ameliyat esnasında alınan darbelerden dolayıburun estetiği yüz şişmesi problemi yaşayabilirsiniz. Bu size ait bir şey değildir, sizin gibi nice insanlarda aynı problem görülür. Ancak dediğimiz gibi geçicidir.

Estetik Fiyatlarımız İle Uygun Fiyata Kaliteli Hizmet Sunuyoruz

Burun estetiği fiyatları, mekandan mekana göre farklılık gösterebilir. Bu gibi durumlarda bütçenize göre hareket etmenizde fayda vardır. Özellik ile büyükşehirlerde bu tarz bir problem yaşamanız kaçınılmazdır. Burun ameliyatı maliyeti de gözünüzü korkutmasın. Sağlığınız her şeyden önemlidir. Maliyetler, biraz da doktorunuzun almış olduğu eğitim ile ilgilidir, aynı zamanda tecrübesi yeterlidir. Merkezimizden alacağınız hizmet ile memnun kalacağınızı temin edebiliriz. Alanında uzman olan doktorlarımız ile estetik operasyonlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Eğer hastanın burnunda herhangi bir sıkıntı yoksa bu hastaları ameliyat olmaktan vazgeçiyoruz. Hastalarımızın sağlıklarını düşünerek onlara ihtiyacı olandan fazlasını yapmayarak paralarını boşa atmasına engel oluyoruz. Ameliyat sonrasında içki, sigara gibi maddelerin de kullanılması yasaklanmıştır. Çünkü bu sigara ve içki, ameliyat sonrasındaki yaralarınızın daha geç iyileşmesine neden olur. Uzmanlarımız ve personellerimiz ile sizlere ameliyat öncesi ve sonrası en iyi hizmeti sunmak için sizlerle özel olarak ilgileniyoruz. Bizimle iletişime geçerek hizmetlerimizden sizde yararlanabilir ve burnunuzda ki sorunlarda uzman cerrahlarımız sayesinde kurtulabilirsiniz.