Burun Kaldırma Ameliyatı

Burnunuz Mutsuzluğunuza Sebep Oluyorsa Beklemeyin!

Dış görünüş herkesin dikkat ettiği bir şeydir. Güzel görünmek, güzel giyinmek bütün insanlar için önemlidir. Nefes almamızı sağlayan organımız burun, hem yaşamsal faaliyetlerimizi sürdürmemiz için önemli hem de yüzde güzel bir görüntü için çok önemlidir. İnsanın burun yapısı bütün görüntüsünü, mizacını etkiler. Bazı insanların doğuştan burunlarında bazı problemler olabilmektedir ya da sonradan ortaya çıkan rahatsızlıklar. Bunun için birçok operasyon geçiren, ameliyatlar olan insanlar vardır. Bu bazen hiçbir problem olmamasına rağmen gerçekleşir, bazen de hastalıktan ötürü. Estetik ameliyatı denilince akla genellikle burun gelir. Burunlarıyla ilgili operasyon geçirirler genelde insanlar. Burun kaldırma ameliyatı ise bunlardan biridir. Burun kaldırma ameliyatı bir dönem herkesin merak sardığı bir işlemdir. Çünkü burnun kalkık olması güzel görünmektedir. Ayrıca burun açısı çok düşük olan kişilerde burun ucunun kaldırılması da nefes almayı kolaylaştırmaktadır.

Burun Estetiğinde Doktor Seçimi

Bu tarz operasyonlarda cerrah seçimi oldukça önemlidir. Sağlıkla alakalı her alanda doktor seçimi önemlidir fakat bu gibi estetiklerde sonradan daha kötü bir görünüm alabilmektedir yüz  ya da yanlış tek bir hareket, teşhis başka sağlık problemlerine de sebebiyet verebilmektedir. Hastanın bu konuda en zor karar vereceği şey doktor seçimidir. Bu nedenle bu konuda hassas olup, ince eleyip sık dokunmalıdır. Estetik ameliyatlarında doktorlar doktordan daha çok bir sanatkâr olarak düşünülebilir. Çünkü ortaya beğenilecek bir unsur çıkarmalılardır. Bu konuda alanında en iyisini bulmaya çalışmak oldukça önemlidir. Günümüzde her bilgiye ulaşmak mümkündür. Tercih ettiğiniz doktorların kesinlikle geçmişine göz atmanız gerekmektedir. Geçmiş hastalarda ne gibi başarılar elde ettiği sizin için bir ipucu olabilir. Bu nedenle doktordan fotoğraf isteyebilirsiniz ya da bizzat hastayla iletişime de geçebilirsiniz ve onun memnun olup olmadığını öğrenebilirsiniz. Bunun için sosyal medya hesapları oldukça etkili bir mecradır. Bunların yanı sıra doktor seçiminde büyük şehirler önemli bir etkendir. Ankara, İstanbul, Bursa tercih edilen şehirlerdendir. Özellikle burun estetiği İstanbul eşitliği gibi bir algı vardır. İnsanlar daha çok İstanbul’u tercih ederler bu tarz operasyonlarda.

Burun Estetiğinin Riskleri Var Mıdır?

Burun estetiği işlemi de elbette her ameliyat kadar risklidir. Çünkü işin içinde anestezi vardır. Anestezi almak zorunda kalınan her işlem yani ameliyat kendine göre risk içermektedir. Bu riskler aynı zamanda hastadan hastaya da değişiklik göstermektedir ve azalıp ya da artmaktadır. Burun ameliyatlarından sonra genellikle revizyon denilen ikinci bir ameliyata ihtiyaç duyulabilmektedir. Bu nedenle ameliyatı yapacak olan doktorun bu durumların hepsinden ve risklerinden hastaya bahsetmesi gerekmektedir. Hasta da bu ihtimallere karşı kendini her zaman hazırlayarak ikinci bir ameliyat olabilme olasılığını göz önünde bulundurmalıdır. Genellikle kalın derili burunlar, burun kemiği  eğri olan ve travmatik değimiz darbe almış, kırılmış, daha önce ameliyat olmuş burunlar daha riskli ve ameliyatları daha zor burunlardır. Fakat burun kaldırma ameliyatı çok fazla risk içeren grupta değildir çünkü burnun tamamıyla değil sadece ucuyla alakalı bir operasyon geçirilmektedir.

Burun Estetiği Avantajları

Burun ameliyatları rahatsızlık sebebiyle yapılmasının yanı sıra güzel görünmek amaçlı yapılmaktadır ve yüz simetrisine uygun bir burna sahip olunmadığı takdirde yapılmaktadır. Bu nedenle burun ameliyatlarının en önemli yararlarından birisi kişinin kendine olan özgüveninin artmasını sağlamaktır. Kendini güzel ve rahat hissedecektir kişi. İkinci yararı ise burnunuzdaki problemden dolayı nefes alma problemi yaşamanızı engelleyecektir ve daha kolay nefes alabiliyor hale geleceksiniz. Bu nedenle hayatınız da düzene girmiş olacak uykularınızda rahat edecek ve güne dinç ve yenilenmiş başlayacaksınız.

Bu avantajları göz önünde bulundurduğunuzda alanında kendilerini geliştirmiş uzmanlarımızla bizi rahatlıkla tercih edebilirsiniz. Bu alanda doktor seçiminin öneminden bahsettik bu nedenle bu konuda uzmanlaşmış, kendilerini geliştirmiş kadromuz vardır. İstediğiniz her şekildeki burnu yapabilecek düzeydeki hekimlerimize sonsuz güvenebilirsiniz. Burun kaldırma operasyonundan, burun deliği estetiği dahil bütün işlemler tarafımızca en iyi şekilde yapılmaktadır.