Kolay Burun Estetiği

Estetik ameliyatlar içerisinde en sık yapılan ameliyat, burun estetiği ameliyatıdır. Aileden gelen şekil bozuklukları ya da geçirilen herhangi bir kaza sonucunda birçok insan, estetik ameliyatı düşünür. Eskiye nazaran, epey bir ilerleme kaydedilmiştir. Buruna alınan bu darbeler yüzünde hasta, rahat nefes alamaz, nefes almakta güçlük çeker. Bu sebep ile estetik operasyona ihtiyaç duyar. Günümüzde en iyi bu ameliyatları, estetik cerrahi uzmanları yapmaktadır. Yüze daha bir yakışır burun yapıyorlar. Böylelikle hasta doğal bir görünüme kavuşur. Zaten doğal burun estetiği, tüm hastaların kavuşmak istediği şeydir. Bir burun estetiğinin iyi olup olmaması, onun doğal görünüme sahip olmasından anlaşılır. Tüm ameliyatlarda kolay burun estetiği olması beklenir, ancak bu kişiden kişiye değişir.
Operasyon Öncesi Neler Yapılır?
Her şeyde olduğu gibi bu durumda da hasta doktor ilişkisi ayrı bir önem taşır. Özellikle hasta, doktora tam anlamı ile güvenebilmelidir. Hasta direkt olarak doktor ile görüşmelidir, doktor yardımcısı ya da hasta danışanı olmamalıdır. Hastanın kafasındaki tablo net olmalıdır ki, doktor da ne yapacağını bilebilsin. Burun estetiği ameliyatı öncesi yapılacak ilk iş, hastanın burun fotoğrafının çekilmesidir. Ameliyat sonrasında, öncesi ve sonrası şeklinde hasta ile birlikte durum değerlendirilmesi yapılacaktır. Hastanın burnunun fotoğrafı, tüm yönlerden çekilmelidir. Bu çalışma da tedavinin bir aşamasıdır ve olmazsa olmazlarıdır. Hasta kendini en iyi şekilde ifade edebilmelidir; nasıl bir burun istediğini net bir şekilde doktoruna anlatmalıdır. Doktor da hastayı güzel bir şekilde dinleyerek, istediği burun üzerinde istişare yapmalıdırlar. Hasta kolay burun estetiği olarak hayal ettiği ve kendini rahatsız eden burna sahip olmak ister.
Ameliyat Sırasında Neler Yapılır?
Doktorunuz resminizi çektikten sonra, sizin istediğiniz burun modelini değerlendirmeye alacaktır. Sadece siz istediniz diye, eğer yüzünüze gitmeyecek bir burun modeli ise, doktorunuz bunu onaylamayacaktır. En iyi burun estetiği için, merkezimizi tercih edebilirsiniz. Ameliyatın genel anestezi yöntemi ile yapılması idealdir. Öncelikle damar yolu ile size sakinleştirici verilir. Ardından narkoz verilerek, ameliyat aşamasına hazır olursunuz. Genel anestezi yolu ile, hiçbir ağrı sızı hissetmezsiniz, gece uykusu gibidir. İlk olarak burun deriniz kaldırılır, ardından fazlalıklarınız alınır. Operasyon sonrası yapılacak olanlar:

• Doktorunuzun önerilerini dikkatlice dinleyip, uygulamalısınız.
    • Uyurken başınızı dik duracak pozisyonda tutmalısınız.
    • İlk on gün yumuşak besinler tüketmelisiniz.
    • Ameliyat sonrası an, hareketlerde kaçınmalısınız.Ameliyat Sonrası Nasıl Geçer?

Kapalı burun ameliyatı, burnun iki deliklerinden girilerek yapılır. İçeriden kesi işlemi uygulanır, dışarıdan herhangi bir iz bulunmaz. Yaklaşık olarak bu teknik, 1960’lı yıllardan beridir uygulanan bir yöntemdir. Kapalı burun ameliyatını uygulayacak olan doktorun, deneyimli olması gereklidir. Yaklaşık olarak 2 saat kadar sürmektedir. Bu ameliyat yöntemi, açık burun ameliyatına göre daha kısadır. Kapalı burun ameliyatının avantajı, diğer burun ameliyatına göre ödemler daha kısa sürer. Kapalı burun ameliyatının riski, görüş alanı olmadan yapılan bir ameliyattır. Ameliyat sonrasında oluşan nefes darlığı geçicidir. Bu nefes darlığının sebebi, ameliyat sırasında oluşan ödem ve şişliklerdir. Ameliyat sonrasında 4-5 saat geçtikten sonra taburcu olabilirsiniz. İlk 10 gün biraz risklidir, bu zaman zarfında yapacağınız tüm hareketlere dikkat etmelisiniz. Doktorunuzun tüm talimatlarına uymalısınız. Dalında uzman olan doktorlarımız ile örnek burun estetiği ameliyatı yapıyoruz. Bizden bu hizmeti alabilirsiniz. Sizde kolay burun estetiği için alanında uzman olan cerrahlarımız ile görüşerek profesyonel destek alabilirsiniz. Son teknolojik cihazlar ile merkezimizde sizlere Avrupa standartlarında hizmet vermeyi sürdürüyoruz.

Give a Reply